عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

گیاهان دارویی در طول بارداری!!

1392/3/27 9:53
نویسنده : گلی
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

خیلی از ماها شاید با گیاهان دارویی پیش از باردرایمون آشنا بودیم و ازشون استفاده میکیردم ولی نمیدونیم الان که باردرایم برای جنینمون بی ضرر هستند یا نه؟ من یه سایت پیدا کردم به زبان انگلیشی که در رابطه با خیلی از این گیاهان تو ضیح داده! من 5 تا از معروفترین هاش رو ترجمه میکنم و اینجا میذارم. سایتشم میذارم که مامانهای گل اگه خواستن بهش مراجعه کنن و ازش استفاده کنن:

http://www.92024.com/herbsnpregnancy.htm

-خوب و اما بریم سراغ لیستمون!!!!  لیست چند گیاه رایج که باید در بارداری از خوردن آن ها پرهیز کرد:

  • آلوئه ورا:  ماهیچه ها را تحریک می کند، می تواند سبب انقباضات رحمی و در نتیجه سقط گردد
  • زعفران: ماهیچه ها را تحریک می کند، می تواند سبب انقباضات رحمی و در نتیجه سقط گرد
  • فلفل قرمز: ماهیچه ها را تحریک می کند، می تواند سبب انقباضات رحمی و در نتیجه سقط گرد
  • مریم گلیماهیچه ها را تحریک می کند، می تواند سبب انقباضات رحمی و در نتیجه سقط گرد
  • كاسني‌ بري‌ تلخ‌ مزه‌ : ایجاد نقص در جنین یا سقط
  • تمشک وحشی:  ایجاد نقص در جنین یا سقط

-لیست چند گیاه که بهتر است استفاده نشوند و در خط مرزی خطرناک بودن قرار دارند:

  • بابونه: محرک خفیف قاعدگی
  • زنجبیل
  • رازیانه
  • جعفری: مصرف کم آن مانعی ندارد
  • آویشن: مصرف کم آن مانعی ندارد
  • دارچین: مصرف کم آن مانعی ندارد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رها
29 خرداد 92 1:08
نههههههههههه
آویشن خوب نیست؟؟؟؟؟من اوایل بارداری ام لیوان لیوا دم کرده اویشن میخوردم,به نظر خودم تهوع ام رو کمتر میکرد


نه عزیزم خوب نیست ولی جزو خطرناک ها هم نیست. بهتره نخوری. پریود رو تحریک می کنه. کمش اشکالی نداره
سپید ماما علی
2 تیر 92 12:50
اطلاعاتی که گذاشتی خیلی مفید بود... ممنون دوست جون