عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

چند کلمه با خدا (روز زن/مادر)

1392/2/11 8:11
نویسنده : گلی
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا اینجا می نویسم چون نمیدونم با چه زبونی ازت تشکر کنم. مرسی که این بنده حقیر رو قابل دونستی که امسال تو این روز مادر باشم. خدایا خودت نی نیم رو بهم دادی خودت هم سالم و سلامت نگهشدار.

خدایا من چند تا دوست ماه دارم که نی نی هاشون به دنیا اومده یا تو شیکمشونه ازت می خوام نی نی های همشون و خودشونو سالم و سلامت حفظ کنی.

خدایا چند تا دوست گل دیگه دارم که چند وقتیه منتظرن و دستاشونو به سمت تو گرفتن تا رحمتت رو بهشون بباری. دامن همشون رو سبز کن. خدایا دلم می خواد شادی رو لبای تک تکشون ببینم. 

خدایا امروز روز مادر هستش، تمام مادرها و مادربزرگهای ما رو برامون سالم و سلامت نگهدار. 

به امید حاجت روایی همه. خدایا بازم شکرت شکرت شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:07
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ... امیرمحمد و مامانی