عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من 11 هفته و سه روزمه

1392/3/26 23:19
نویسنده : گلی
820 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 11 هفته و سه روزمه!

و اما تغییرات این هفته من:

دورشکم: 92 سانتیمتر

وزن: 58.7 کیلوگرم

تغییرات وزن: همچنان در حال کم کردن وزن!!! کم کم دیگه نباید کم بشه که!!!!!! آخه چرا؟ من که میخورم

علائم: این هفته سرما خوردم پس علائم سرماخوردگی صد در صد هست! تهوع کم شده. بی حالی هست. ترشحها کم شده ولی از بین نرفته. کلاً حالم خوبه!!!!

احساسات من: نی نی رو تازه دیدم و شکر خدا دکتر ازش راضی بود واسه همین دل نگرانی واسش ندارم ولی از وزنم که داره کم میشه نگرانم! به شدت دنبال کرم مناسب برای جلوگیری از ترکهای پوستی هستم. روز به روز به این فینگیلی وابسته تر میشم دلم میخواد زودتر اسم دار بشه تا بتونم صداش کنم. خوابم بهتر شده و دیگه شبها صدبار از خواب بیدار نمیشم

ملاقات با دکتر و توصیه ها: نوبت بعدی یک تیر در 12 هفته و یک روزگی برای سونو ان تی و غربالگری اول هست. داروهای مصرفیم هم ویتامین بارداری، گلوبیفر(آهن+اسید فولیک) و امگا 3 هست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید ماما علی
26 خرداد 92 15:44
خوشم میاد از اینکه دقیق تمام نکات این دوران رو می نویسی ... همش بعد از گذشت زمان خاطره میشه

خدا رو شکر که نینی حالش خوبه
نگران کم کردن وزن هم نباش عادیه


مرسی عزیز دلم. انشاا... تو هم تهوعت زودتر تموم شه راحت شی
سعیده
26 خرداد 92 20:47
سلام گلی جان. خوبی چه قدر همه چیو خوب و دقیق می نویسی کلی استفاده کردم! یک سوال برام پیش اومد یک جا نوشته بودی آزمایش ان تی و غربالگری حتما در هفته 12 و 13 باید انجام بشه یعنی بعد از اون نمی شه؟ چون موقع وقت دکتر من تقریبا هفته 14 میوفته که برام این آزمایش ها رو بنویسه!


چرا عزیزم من خوندم از هفته 11 تا 14 هم میشه! منتها نسل امید گفت ما بین هفته 12 تا 13 انجام میدیم
رها
29 خرداد 92 1:06
سلام مامان نی نی ناز
خدا رو شکر که تهوع ات کم شده
وزن هم اضاف میکنی اصلا نگران نباش,15 کیلو اضافه وزن خوبه


15 کیلو؟؟؟ خیلیه!! نه بابا 12 بسه! (حالا ببین 20 کیلو اضافه میشم)