عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من امروز 14 هفته و 5 روزمه

1392/4/19 19:25
نویسنده : گلی
900 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز 14 هفته و 5 روزمه!

و اما تغییرات این هفته من:

دور شکم: 92.5 سانت (مامانم شاکیه چرا شیکمت بزرگ نمیشه!دیروز من و معاینه کرد)

وزن: 60 کیلوگرم

تغییرات وزن: 200 گرم زیاد شدم! دیگه کلاً معیار ترازوی مامان ایناست!!!! دیجیتال خودم فعلاً پر!!!

علائم: ترشحات بارداری، گاهی درد تو لیگامانهای متصل به لگن، دیگه اینکه یه حسهایی تو شیکمم دارم که فکر میکنم مربوط به حرکات نی نیه! با گوشی پزشکی افتادم به جون بچم ولی صدایی نشنیدم!

احساسات من: بی صبرانه منتظر تعیین جنسیت قطعی هستم. سونوی ان تی گفته احتمالاً دختر ولی همه میگن بهت میاد نی نی پسر باشه. خدایا بچم سالم باشه همین. باز نگرانم. دوست دارم نینیم رو ببینم. میدونم خدای بزرگ مواظب نی نی های قشنگمون هست ولی مادر شدن همش با نگرانی همراهه. اولین استخر رو با نی نی و باباییش رفتیم. خیلی خیلی خوب بود. مخصوصاً که فضا خصوصیه و نی نی و باباش کلی آب بازی کردن! من که داشتم از گزسنگی میمردم. همونجا دم استخر شامم رو خوردم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

غزل بانو
20 تیر 92 22:01
گلی جون خیلی وبلاگ خوبی داری ایشالا نی نی سالم و تندرست بیاد بغلت بوس بوس


مرسی عزیزم. انشاا... تو هم به زودی مادر میشی و خاطرات نی نی گلت رو واسه هممون مینویسی
کاکل زری یا ناز پری
21 تیر 92 19:15
گلی جوننننننننننننننننن انشاالله که خوبییییییییییییییییی پرنسستم خوبه اشاالله.به به خانواده کلنننننننن ورزشکارننننن


آره دیگه چه میشه کرد! نی نی و باباش عاشق آب بازی هستن.