عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

رستوران گردی!

1392/3/31 13:39
نویسنده : گلی
1,107 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشملی!بغل

من و بابایی جدیداً یه کار جدید راه انداختیم اونم رستوران گردیه! بس که بابایی شیکموئهخوشمزه!!! تو هم اینگار به بابات رفتی. تو این هفته این سومین رستورانه میریم! امروز تصمیم گرفتیم واسه صبحانه بریم یه جای جدید. رفتیم رستوران دیپلمات آجدانیه. غذا به صورت بوفه و تو یه فضای باز بود. خیلی از فضا خوشم اومد. کلی درخت بود و نسیم خوبی هم میومد. یه درخت انار خوشگلم داشت که شکوفه های قرمز خوشگل داده بودن. بابا اسم نی نی خاله هما یعنی "نارمیلا" رو دوست داره هرجا شکوفه انار میدیدیم، یادی از نارمیلا میکردقلب. (نی نی : خاله هما تورو خدا نارمیلا دنیا اومد بیارش بابای ما ببینه و گرنه عقده ای میشه ها!) خلاصه فضای رستوران عالی و غذاش مزخرف بودسبز! یه عدسی داشت که من در تمام عمرم عدسی به این بدمزه ای نخورده بودم! عملاً به جز سوسیسش (چقدرم که واسه خانومهای باردار سالمه) لب به هبچی نزدم. شیرش هم شیر کاله بود، من شیر موزش رو برداشتم به قدری شیرین بود که نمیشد قورتش داد (اصلاً شیر کاله نخرید خیلی بدمزه بود، خیلی!). بعدشم تهوع شدید گرفتم ولی به فضای دلنشینش می ارزید. تصمیم گرفتم دفعه دیگه با خودم صبحانم رو ببرم و بشینم از فضا لذت ببرم نیشخند!!!!

راستی بابایی برات یه بسته 12 تایی جغجغه گرفته که با هم جیغ جیغ کنین سر مامانی رو ببرین!ابله

فردا هم وقت سونو ان تی داریم. میگن معطلی زیاد داره ممکنه یه حدسهایی راجع به جنسیت هم بزنن که فقط 80 درصد میتونه درست باشه! امیدوارم همه چی عالی باشه و تو سالم باشی. دختر یا پسر ما عاشقتیم. خدایا نی نی رو به تو سپردم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی
2 تیر 92 7:46
ههههههههه خیلی باحال گفتی شغل جدید
ای جونمممممممم
انشاالله همیشه شاد و خوش و خرم باشید

راستی گلی جون برا صبحانه ساعت چند میرید رستوران؟نقطه جونم سحر خیزه ماشاالله


8 از خونه زدیم بیرون!
سپید ماما علی
2 تیر 92 12:46
ههههههههه چه باحالید شما...
صبحانه هم میرید رستوران؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جغجغه های فسقل هم مبارک


خواهر خدا نکنه آدم بزنه به سرش!!!!
رها
5 تیر 92 7:39
جغجغه مبارك خاله جون(واسه ني ني نوشتماااا)
به به چه كار جالبي ميكنيد،ما تا حالا نشده صبحانه بيرون از خونه بخوريم
خب من دلم الان آب افتاد كي جوابگو دل آب افتاده من هستش هان؟؟؟
نارميلا چه اسم خوشگلي


خوب کاری نداره رها جونم پاشو دست شوشو رو بگیر جمعه برین بیرون! اصلاً یه چیزی واسه نهار بزار، صبحانه رو هم بردارین برین سمت فشم و تنگه دره و اون ورا حال کنین! میتونین یه تور یه روزه هم بگیرین که تنها نباشین