عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من امروز 15 هفته و 4 روزمه!

1392/4/25 19:21
نویسنده : گلی
1,250 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز15 هفته و 4 روزمه!!!

 

و اما تغییرات این هفته:

وزن: 60 کیلوگرم

میزان افزایش وزن: 200 گرم نسبت به هفته قبل افزایش وزن داشتم ولی مسبت به قبل باردرایم هنوز زیاد نشدم

دور شکم: 93 سانت! رحمم داره بالا میکشه و این جا به جایی کاملاً محسوسه

علائم: درد سمت چپ بدن تو دست و پام نمیدونم چرا! شاید از بد خوابیدن. ترشحات بارداری همچنان ادامه داره. سینه هام بزرگتر شده و سوتین هام اذیتم میکنه. نوکشونم بسیار حساس شده. رنگ حالشون هم تیره تر شده. احساس کردن حرکات نی نی به شکل خفیف! افزایش اشتها به حد زیاد!!!

 احساسات من: به نی نی خیلی وابسته شدم! همش دستم رو دلمه و همه مسخرم میکنن. اصلاً به درسام و پروژم نرسیدم میدونم همین الانم عقب افتادم ولی اینگار هیچی تو دنیا جر نی نی واسم مهم نیست! شوشو رفته مسافرت و خونه مامان و بابام هستم. برگشتم تو اتاق قدیمیه خودم. چقدر خواب اونجا می چسبه!!!! هرچند جای شوشو خالیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کاکل زری یا ناز پریییی
25 تیر 92 20:25
گلییییییییییییییییی تند تند داره میگذره هاااااااااااا الهییییییییی درس مرسو بی خیال نی نی رو بچسبببببب منم دعا کنننننننن


آره حسابی!!!! حتماً، تو هم من و نی نی رو یادت نره گلم.
رها
26 تیر 92 9:09
اي جانم چقدر ني ني تغيير داشته
اصلا به عكس ها توجه نكرده بودم اين مدت
خوبه اومدي خونه مامان اينا واسه خودت امپراطوري ميكني لابد،مخصوصا اينكه حامله هم هستي ،ديگه بهترتر
مامان خانومي شما درس هم ميخوني؟؟؟


آره رها جون دانشجو هم هستم. همش خونه مامان اینا نیستم. خودمونم خونه داریم اینجا. بوسسس
lili
28 تیر 92 10:38
عزیزم انشالله به سلامتی میاد بغلت که واقعا مثل فرشته ها میمونند...
مراقب خودت باش گلی...


مرسی عزیزم
مامان نفس طلایی
31 تیر 92 16:59