عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

انتظار

1391/8/17 7:10
نویسنده : گلی
900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگمل مامان

امروز از ساعت 6:22 که دمای بدنمو گرفتم یه جوریم. دمای بدنم یکم امروز افت داشت! دو ماه قبل همچین چیزی تو دمای بدنم اتفاق نیوفتد و تا یه روز مونده به موعد همش بالا بود. ترس همه ی وحودم رو برداشته.آخه بی انصاف الان 5 روز مونده، مگه میشه علائم AF شروع بشه!!!! با قلب مامان بازی نکن. 

از دیشب که فهمیدم خاله اریسای خوشگلت پری شده اصلاً یه جوریم. شماها دارین اونجا شیطونی می کنین، ماها داریم اینجا جلز و ولز می زنیم! باور کنین وقتی بیاینن بازم میاریمتون پیش همدیگه تا با هم بازی کنین، نمیزاریم تنها بمونین! یکم به فکر ما مامانای چشم انتظار هم باشین. 

دوست دارم، همهتون رو دوست دارم

یه بوس گنده از طرف مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر خانومی بهداد
18 آبان 91 8:10
سلام خانومی. ان شاا... به زودی خبر مامان شدنت رو بشنویم. ولی برای اینکه زودتر جواب بگیری یه کم بی تفاوت تر و بدون استرس باش. استرس دشوره و چشم انتظاری بدترین سم هست برای اینکه به جوابت برسی. و تو رو از رسیدن به هدفت دورتر میکنه. خیلی راحت و با لذت به کارتون برسید و به هیچ چیز فکر نکن. آرامش داشته باش و به خدا توکل کن. فقط خدا. (دکتر به من گفت که اگه میخوای به نتیجه برسی بی خیالش شو و بسپارش دست خدا. و خداییش هم زمانی به من جواب داد که واقعا اون ماه رهاش کرده بودم و دیگه بهش فکر نمی کردم و شوکه شدم) در پناه خدا باشی خانومی. راستی به ما هم سر بزنید.


مرسی! دلم می خواد واقعاً بهش فکر نکنم ولی دست خودم نیست. ولس چشم سعیمو می کنم. مرسی از نظر قشنگتون. دعام کنین