عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

دلتنگی

1392/2/20 22:29
نویسنده : گلی
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

امشب خیلی نگرانتم. حالم خوبه، ورم معده شدید و تهوع دارم ولی نمیدونم چرا نگرانتم. عزیز دلم تا نبینمت دلم آروم نمیشه. بابایی طفلکی  امتحان داره سه شنبه! منم هی بهش الکی گیر میدم و براش خودم رو لوس می کنم. فقط تو بغل اونه که آروم میشم. نی نی خواهش می کنم خوب رشد کن. خیلیا تو این دنیا منتظر هستند تا تو سالم به دنیا بیای! مامان بابایی و مامانی من و همینطور بابایی من هرروز زنگ میزنن و سراغ تورو میگیرن. هی بهم سفارش می کنن که مواظب تو باشم. یه دنیا دوستت دارم. خیلی مواظب خودت باش عشقم خیلی زیاد. تو خوب باش من دیگه هیچی نمی خواهم.

خدای عزیزم من بچم رو به تو میسپرم. غیر از تو هیچ پشت و پناه محکمی نیست. خدایا خودت بهم لطف کردی و دادیش خودت سالم نگهش دار. به خاظر این نعمتت باز هم هزاران بار شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)