عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

چند کلمه با نی نی

1392/3/10 12:05
نویسنده : گلی
1,056 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

همه ی زندگیم شدی. روز و شب به فکرتم. به هیچی دیگه نمی تونم فکر کنم. بازم خدا رو شکر که نعمتش رو که تو باشی به من داد. ازش می خوام  خودشم حفظت کنه عزیزکم. نمیدونم الان در چه حالی. دوست داشتم یه دستگان داپلر داشتم و راه به راه صدای قلب کوچیکت رو میشنیدم و خیالم راحت میشد که روز به روز داره قوی تر میزنه. ولی دلشوره های بارداری هم قشنگه. تو داری روز به روز تو شیکم من بزرگتر میشی و من به لحظه دیدار با تو نزدیکتر! نمیدونم پسری یا دختر، نیمدونم چه شکلی هستی ولی اینو میدونم که با تمام وجود دوستت دارم. عزیز کوچولوی من تو حسابی قوی باش و سفت سفت به مامانت بچسب! مامان با وجود بی میلی سعی میکنه هر چی که میگن واسه تو خوبه بخوره. تو هم بی تعارف چیزی خواستی به مامانی بگوزبان!!! فعلاً که عشقت دوغه گلم. دوغ ترش... می خورمش دل پیچم آروم آروم میشه. چیزای شور و ترش دوست داری مثل خودم ولی من نباید نمک زیاد بخورم!!!!!

نی نی خوشگلم دعا کن خاله نیکو و تمام مامانایی که نی نیشون رو از دست دادن زودتر دوباره مامان بشن. وقتی خدا یه نعمتی رو به آدم میده و آدم لذتش رو می چشه از دست دادنش خیلی سخت تره!

به خدای بزرگ و فرشته های مهربونش میسپارمت....

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
10 خرداد 92 19:59
وبلاگ نی نی رودرست کردم چون عفونت دارم یسره باید دکتر برم


انشاا.. زودتر خوب میشی. سعی کن لباس زیر نخی استفاده کنی، با صابوت دتول بشوریش و قبل استفاده اتوش کنی.
مامان
11 خرداد 92 13:22
نه هنوزجنسیتش معلوم نشده اخر خردادیا اواسط تیر میرم واسه تعیین جنسیت