عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

چند کلمه با نی نی

1392/2/17 8:59
نویسنده : گلی
857 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

اومدم برات کلی بنویسم. بابایی برام واسه روز زن کادو یه قاب خیلی خوشگل که دورش مروارید و نگین کاری شده خرید. اومدم دیدم که برای شما هم یک قاب خریده که جا واسه عکسای از تولد تا 12 ماهگیت داره عزیزم. تازه فهمیدم چقدر ذوق اومدنت رو داره.

من این روزا دیگه تهوعم شروع شده. مخصوصاً امروز کلی حالت تهوع داشتم. روزا و شبا کلی باهات حرف میزنم. ازت یه چیزی می خوام نی نی خوشگلم اونم اینه که مواظب خودت باش. هیچی به اندازه سلامتیت برام مهم نیست! تو سالم باش من دیگه هیچی نمی خوام.

راستی با خاله هما، خاله نسرین و خاله هانا رفتیم نمایشگاه کتاب. خاله هما واسه نارمیلای گلش کلی چیز میز خرید منم واسه شما نقطه کوچولو خرید کردم. 

دیشبم باز با بابا رفتیم نمایشگاه کتاب! فقط به خاطر تو! عزیزم الان مامان و بابای من میدونن تو تو دل مامانی هستی. هنوز به مامان و بابای بابایی نگفتیم! دلم می خواد صدای قلب کوچولوت رو بشنوم بعد بهشون خبر بدم. 

عزیزم به خدا میسپرمت. از خدا کسی رو بهتر نمیشناسم که مراقبت باشه. خیلی مواظب خودت باش. دوسسستت داره شیطون مامان

راست مامانی به نی نی خاله الی بگو مامانش کلی چیزای خوشگل براش خریده زود بیاد تا باهاشون بازی کنه!!!!

خدایا خودت نی نیمو بهم دادی خودتم برام سالم و سلامت حفظش کن! الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

کاکل زری یا نازپری
17 اردیبهشت 92 11:33
اخییییییییی گلی جونمممممم اط صمیم قلببببببب برات خوشحالممممممم انشاالله خودت و نی نی در پناه خدا باشین


مرسی عشقم. با دعا های شما
الی
17 اردیبهشت 92 14:37
سلام نقطه جون

خوبیییییییییییییییییی؟

ای جونم مبارک باشه کادوهایی که گرفتین هم مامان گلی هم نقطه جون

گلی جونم خیلی مواظب خودت باش ...حواسط به نقطه جون باشههههههه




چشم خاله الی جونم. تو هم زود هم بازی من و برام بیار