عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

اولین موعد دکتر

1392/1/20 21:57
نویسنده : گلی
21,844 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره دلم رو به دریا زدم و قرار شد برم دکتر. بین دکترهای زنان که گشتم سه تا از دکترها نظرم رو بیشتر جلب کرد: "دکتر پاکروش"، "دکتر سیده سهیلا عارفی" و "دکتر ملک منصور اقصی"

-دکتر اقصی طبق تحقیقات من یک پروفسور هست. کارش عالیه! از پیشکسوتها در زمینه نازایی محسوب میشه. خودش بیشتر ویزیتهاش رو انجام نمیده و ویزیتهای اولیه توسط خانم دکتر انصاری نامی انجام میشه و در صورت لزوم ارجا میدن دکتر اقصی.

شماره تماس دکتر اقصی: 88884846و 88884844

آدرس مطب: خیابان ولیعصر، روبروی بیمارستان دی، ساختمان پزشکان دی، طبقه دهم.

"از ساعت 3 مطب میشینن"

- دکتر سهیلا عارفی رو خیلیا می گن با حوصلست و از مزیتهاش اینه که تک تک ویزیت میکنه. از کارش خیلیل تعریف می کنن. سید هم که هست و دستش شفا!

شماره تماس: 22019727و 22019511

آدرس مطب: خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، برج جم، طبقه هفتم، واحد 4.

 "یکشنبه ها و چهار شنبه ها از ساعت 12 مطب میشینن"

خلاصه من خودم بعد کلی فکر و سرچ دکتر عارفی رو انتخاب کردم. منشی دکتر اولش 31 اردیبهشت وقت داد، بعد با التماس 17 اردیبهشت!!! خلاصه بعدش یکی از دوستام که بیمار ایشون بود بهم یک تریک یاد داد که 8 اردیبهشت وقت گرفتم و در نهایت مامانم زنگ زد مطبشون و وقت نهایی ما شد 3 اردیبهشت!!!!! باورتون میشه از 31 اردیبهشت اومدم 3 اردیبهشت!

مامان عزیزم از وقتی فهمیده اینقدر نگرانه که می خواد حتماً خودشم بیاد. می بینین مادر شدن چقدر سخته. بچت می خواد بچه دار شه هم باز نگرانی!!!

برام دعا کنین که مشکل خاصی نباشه و منم زود مامان بشم.

نظر یادتون نره! بووووسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یاسین
20 فروردین 92 22:05
سلام انشالله که به زودی زود مامان یه نی نی کوچولوی خوشکل بشی


مرسی عزیزم. خدا از دهنت بشنوه
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
20 فروردین 92 22:34
سلام عزیزم...
گلی جان انشالله دستش برات سبک باشه و همین ماه باردار بشی


مرسی عزیزم. انشاا...
کاکل زری یا نازپری
5 اردیبهشت 92 10:08
همه دکتر هایی که انتخاب کردی محشرن من خودم از اقصی وقت گرفتم ولی براس شهریور افتاد که خیلی دیره انشاالله زود نتیجه بگیری راستی من لینکت می کنم
لیلا
9 آبان 97 9:36
بعد از چندسال دیدم. حالا چی شد؟ دکتر عارفی و راضی بودید؟ نتیجه چی شد؟