عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

9 هفته و یک روز بارداری

1392/3/11 13:23
نویسنده : گلی
845 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 9 هفته و یک روزمه!

و اما تغییرات این هفته:

اولاً بگم هورااااا ما دیگه نطفه نیستیم و تبدیل به جنین شدیم!!! دمم نداریم که مامانمون هی بهمون بگه بچه قورباغه!زبان

دور شکم: همچنان 89 سانت. فعلاً بزرگتر نشده

وزن: 59.4 کیلوگرم 

تغییرات وزن: بازم کم کردم!!!!! فعلاً به نسبت وزن قبل زا بارداریم هیچ افزایش وزنی نداشتم

علائم: تهوعم میره و میاد. هنوز قابل تحمله. خیلی خسته هستم بیشتر اوقات و گاهی اگه یهویی پاشم سرم یکم گیج میره. ترشحها سر جاشه. درد سینه ها کمتر شده. اگه یهو پاشم زیر دلم درد میگیره. سریع یه چیزی دلم میخواد بعدش فقط یکی دو تیکه یا لقمه که میخورم دلم رو میزنه!!! خخخخخخخخخ

احساسات من: گاهی حس می کنم اصلاً باردار نیستم. خدا رو شکر تا اینجاش که بارداری خوب و لذت بخشی بوده. حس می کنم از درسام عقبم. شب  ها خواب درست و حسابی ندارم و نصف شب از خواب بیدار میشم. نمیدونم چرا؟ همش به فکر نی نی هستم و دوست دارم زودتر ببینمش. واسش از شیکمم عکس انداختم!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان
11 خرداد 92 13:40
به سلامتی که سالم وصالح بیادبغلت
رها
11 خرداد 92 19:49
تبریک میگم بزرگ شدنت رو خوشگلم
چشم بهم بزنی این روزا تموم میشه و نی نی خوشگلت رو می بینی


انشاا... رها جونم. مرسی عزیزم
کاکل زری یا ناز پری
12 خرداد 92 13:22
گلی جون ماشاالله که روبه راهییییی این رو ها میگذره خیلی خوشحالم که نی نی جون و شما حالتون خوبه
گلی جون دکتر شما دکتر عارفی هست؟ ازش راضی هستی سنو هاتو همون جا انجام دادی؟؟


مرسی عزیزم. آره عارفی هستش. ازش راضی هستم. تنها عیبش شلوغیه مطبشه که اونم باردارها رو زودتر میبینه. سونو رو خودش همونجا انجام میده. نمیدونم بیرون هم بعداً بفرسته یا نه!
مامان ازاده
18 خرداد 92 0:20
ووووووشش-عزیزدلم این نی نی 9 هفته ایی-چقده شیرینه
ممنون گلم که بهم سر زدی


میسی! وبلاگ واقعاً زیباست!!