عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

امشب دلم به قدر یک دنیا گرفته!

1391/11/26 22:57
نویسنده : گلی
970 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی گلم بازم سلام

امشب دلم به قدر یک دنیا گرفته! عزیزم مامان تو زندگی همیشه طرفدار ساده بودن هستش و همیشه به همه کس احترام می گذاره و خودش را بالاتر از کسی نمی بینه. خدا هم همیشه کمکش کرده.

امشب یکی از دوستام بهم گفت چرا سعی نمی کنی همینطوری که سیرتت قشنگه ظاهرتم قشنگ باشه! گفتم یعنی چی؟ گفتش لباسای ساده و تکراری می پوشی! با اینکه داری!!!!!!!! همه می گن فلانی با اینکه وضع مالیش خیلی خوبه زیاد خرج خودش نمی کنه!

بیشتر از اینکه از نفس حرف ناراحت بشم از کسی که این حرف رو زد ناراحت شدم. ناراحت شدم که چرا دوست نزدیک من فلسفه ی زندگی من رو نمی فهمه. ناراحت شدم که اون هنوز نمی فهمه هر روز خریدن لباس نو گرون قیمت، هر روز رفتن آرایشگاه، هر روز عوض کردن جواهرات و ... وفتی پولشو داری کار سختی نیست ولی کار بیهوده ایه!!!! زندگی ما کوتاهتر و با ارزشتر ازینه که صرف اینها بشه.به عنوان بخشی از زندگی خوبن ولی همه ی زندگی و اصل زندگی نیستند.

عزیزم بعضیا تو زندگی معنی و ارزش ساده زندگی کردن و خاکی بودن رو نمی دونند. نمی فهمند که تمیز بودن و شیک بودن همیشه خوبه ولی به گرونی و تعدد لباس و جواهرات نیست. نمی فهمند زندگی بالاتر از فقط یک لباس سادست!! نمی فهمند آنچه از تو باقی می ماند شخصیت زیبای توست! فرزندم ما فقط یک بار و فقط یک بار زندگی می کنیم. سعی کن ازین فرصتت به نحو احسن استفاده کنی! سعی کن تو دنیا حتی اگر شده به اندازه سر سوزن تغییر مثبت ایجاد کنی.

زندگی از نظر من یعنی به کمال رسیدن. یعنی دنیا رو دیدن و با فرهنگ مردم مختلف آشنا شدن. یعنی یاد گرفتن. یعنی اینکه چشمات و ذهنت اینقدر باز و بزرگ باشه که بدونی همیشه تو زندگی چیزهایی هست که باید بری و ببینی، باهاشون آشنا بشی و یاد بگیری. اینکه درجا نزنی! همیشه در حال حرکت برای رسیدن به اهداف بزرگ باشی. از همه مهمتر اینکه در جهتی قدم برداری که از خودت راضی باشی.

عزیزم تو تو خانواده ای به دنیا میای که شکر خدا مشکل مالی نخواهی داشت. پدر و مادرت هم هر دو تحصیل کرده هستند. تو نباید هیچ وقت به خودت مغرور بشی. نباید هیچ وقت خودت رو از مردم  دور و برت جدا بدونی. نباید ثروتت رو به رخ کسی بکشی و در راههای اشتباه خرج کنی و باید بدونی شاید خیلیا هنوز نفهمند ولی ساده بودن ارزشه!

دوستت دارم گلم.

مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)