عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

بهمن ماه 1391

1391/11/25 20:54
نویسنده : گلی
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی

خیلی وقته برات ننوشتم عزیزم. از آخرای آذز الان دو ماه گذشته. من و بابایی ماه قبل رو به خودمون استراحت دادیم. انشاا... این ماه وارد ماه پنج اقدام میشیم. جوجوی من اگه تا عید نیای مامانی میره دکتر تا ببینه ایراد کار از کجاست. لطفاً تا عید بیا و عیدی من از طرف خدا باش! من تو این چند وقته امتحان جامع رو دادم و کارم هم درست شد عزیزم. خیلی کارها رو روال افتاده. مشکلی ندارم جز نبودن شما. دارم یک کتاب قشنگ به اسم "pregnancy miracle" میخونم. امیدوارم بتونه بهم کمک کنه که زودتر مادر بشم. دلکم زندگی بدون تو بی معناست ولی مامانی قوی شده. محکمتر شده. صبرش زیادتر شده. داره آماده میشه واسه اومدن تو! دلم می خواد یه روز وقتی بزرگ شدی برگردی عقب و ببینی مامانی چقدر برای اومدنت لحظه شماری کرده و چقدر از خدا تورو خواسته! راستی فردا ولنتاین عزیزم. 29 بهمن هم روز عشاق. عشق به زندگی معنی میده عزیزم. امیدوارم بتونم بهت یاد بدم چطوری واقعاً عاشق باشی. بیشتر واست می نویسم بهت قول می دم . بوووووووسسسسسس


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)