عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

ورود به ماه شش اقدام

1392/1/9 18:34
نویسنده : گلی
1,036 بازدید
اشتراک گذاری

سال دوستان گلم.

سال نو همگی مبارک

شکلک های محدثه

 ما این ماه بالاخره بعد از دو ماه که به دلایل مختلف خبری نبود، اقدام کردیم. باز هم قابل نبودیم و نی نی نیومد. دیگه کم کم دارم دنیال یک دکتر خوب می گردم. از ماه بعد اینجا فصل جدیدی از خودش رو می بینه. دوست دارم اسمش رو بزارم "ماجراهای من و دکترم!" و تحربه هامو بنویسم تا بقیه هم ازش استفاده کنم. سیزده به در به همه خوش بگذره. من و هم از دعاهاتون بی نصیب نگذارین. اگه دکی خوب هم میشناسین بهم اطلاع بدین!

و اما نی نی گلم. فعلاً واست کمتر اینجا می نویسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا نازپری
11 فروردین 92 23:06
انشاالله تو هم به زودی مادر بشی گلی جونم من لینکت می کنم


مرسی عزیزم