عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من نی نی می خوام...

1391/9/26 10:10
نویسنده : گلی
921 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو همیشه درد دلهامو شنیدی و بهش جواب دادی. حتی یه چیز هم نبوده که بهم ندی، حتی یه چیز و به خاطر این شکرگزار تو هستم. خدایا باز هم روی من رو زمین ننداز. میدونم گذاشتی وقتی بهم نی نی بدی که به درسم لطمه ای نخوره ولی من طاقت ندارم. البته به این جلز ولزای من گوش نکن و هروقت صلاحمه بهم نی نی بده ولی خداییش اگه به صلاحمه منتظرم نگذار. من از بچگی عجول بودم خودت که من رو میشناسی تو صبر رفوضم و فقط خودمو می خورم.

خدا جونی امروز یه مطلب خوندم دلم گرفت. خودت نی نی همه نی نی دارها رو براشون سالم و سلامت حفظ بکن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نانا و نینی جون
28 آذر 91 15:24
کجایییییییییی خانوم جان دلمون برات تنگ شده بود
نیلوفر
28 آذر 91 18:03
سلام عزیزم اینم وبلاگ منه خوشحال میشم تو لیست پیوندات قرار بگیرم.


سلام عزیزم. هرچی رو وبلاگت کلیک می کنم باز نمیشه. اگر بازم برام بزاریش ممنون میشم
نانا و نینی جون
30 آذر 91 11:01
تصمیم گرفتم یهو بیام با خودم خبر بارداریمم بیارم عزیزم


ای جججاااانننننن مبارکه خانومی. بوووسسس
نانا و نینی جون
19 دی 91 11:55
سلام
خوبی عزیزکم
نینیت تو راهه انشاا...
انشاا... با چشمای پر از شوق و اشک مهربونی بگی نینی اومده


انشاا.. عزیزم. مرسی
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
25 بهمن 91 21:33
سلام عزیز دلم من قربونت برم انشاا...به زودی میای خبر مامان بودنت رو میدوی از خدا میخوام تا عید یه نی نی تو دلت باشه عید امسال باهم با خانواده جشن بگیرین انشا....از خدا بهترین را برایت ارزو دارم


مرسی عزیزم. انشاا...