عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

لذت مادر شدن

33 هفته و دو روزگی

1392/8/26 22:38
نویسنده : گلی
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

ما امروز 33 هفته و دو روزمونه!

 

 و اما تغییرات این هفته:

وزن: 71.200

تغییرات وزن: 11 کیلو و 300 به نسبت قبل از بارداری و نسبت به 5 هفته قبل که نوشتم 4100 اضافه کردم. خیلی زیاده ولی خوب شرایط خاصی بوده دیگه!!! دلم میخواست کل افزایش وزن بارداریم به 12-13 کیلو برسه که دیگه بعید میدونم. ولی مهم نیستو سلامت دخمل مامان مهمتره.

دور شکم: 106 سانتیمتر. هی نگات میکنم و میخوام قربون صدقت برم. همه بهم میگن بارداریت و شیکمت مدل ماماناییه که پیر باردارن. آخه تو مثل توپ شدی مامان. عاشقتم.

علائم و احساسات من: تو پست قبلی کلی از اتفاقایی که افتاده رو نوشتم و اینجا دیگه تکرارش نمیکنمولی شاید خیلی از دوستان بخوان بدونم علائم من موقع اینکه آب کیسه کم شده بود چی بوده؟ من علائمی غیر از کوتاه بودن طول فوندوس رحم و کوچیک بودن اندازه شیکم نداشتم و بچه حرکتش شکر خدا خوب بود. توصیه میکنم وارد سه ماهه سوم که میشین مصرف آبتون رو خودتون بیشتر کنین که این همه استرس به آدم وارد نشه. من تنها کاری که برای اضافه شدن آب کردم خوردن آب زیاد و به توصیه یکی از دوستان دلستر (البته من بدون طعم و شکر دوست دارم) ، استراحت زیاد و دراز کشیدن به پهلو بودش. 

این روزا کتابهای بارداری زیاد میخوم و به زایمان زیاد فکر میکنم. دخترم ما کار بزرگ زایمان رو در پیش داریم که باید با هم انجامش بدیم. لطفاً مواظب خودت باش. من بهت احتیاج دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان
27 آبان 92 8:42
عزیزم نگران نباش و فقط به چیزهای خوب فکر کن.تا دو ماه دیگه اینجوری شدینانشاا...
دریا
1 آذر 92 14:09
گلی جونم ان شالله این مدت باقی مونده رو هم به خوبی میگذرونی فقط بدون استرس باش عزیزم
مامان
5 آذر 92 7:43
سلام مامانی خوبی؟ نی نی نازت چطوره؟
کاکل زری یا ناز پریییی
8 آذر 92 21:51
گلی جونممممممم خوشحالم که بالاخره از خودت خبر دادییییی همش سر میزدم و خبری نبود نگران شده بودم خدارو شکر همه چیز خوبه عزیزم انشاللله این چند وقت رو هم به سلامتی طی منی گلم
مامان
10 آذر 92 7:43
سلام عزیزم خوبی چه خبرا؟ نی نی خوب؟ بیا عزیزم یه چیز بنویس من بدونم در چه حالی.
لیدا
11 آذر 92 22:40
انشالله که زایمان عالی پیش رو داری گلی جونم////