عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

لذت مادر شدن

روزهای آخر تو و من تنهایی! (37 هفته و 6 روزگی)

1392/9/28 13:45
نویسنده : گلی
1,751 بازدید
اشتراک گذاری

سلام النای مامان

این روزا آخرین روزای خلوت من و تو تنهاییه! رشد کن دخترم. بزرگ شو. من خیلی منتظرتم. هم دلم میخواد زودتر ببینمت هم اینکه دلم نمیاد دیگه بهم لگد نزنی. دلم نمیاد دیگه تو وجودم حست نکنم. حس میکنم بیای بیرون یه چیزی تو دلم گم میشه. تو هم این روزا خیلی بی تابی میکنی. اینگار میدونی قراره شرایط عوض بشه. بعد از ظهر که میشه تا خود موقع خواب مدام بهم شوت و لگد میزنی و با بابا بازی میکنی. دیشب رایان پسر خاله سحر که الان داره سه ماهش میشه اومده بود خونمون. کلی تا با هم بازی کردین. اون که گریه میکرد تو هم وول میخوردی. بعد رفتن خاله سحر واست موسیقی گذاشتم و خوابیدی. بعدش که من و بابایی حرف میزدیم یهویی پریدی و دیگه هم خوابت نبرد. هرچی هم من لالایی خوندم، شعر خوندم فایده نداشت. شیطنتهات گل کرده بود. تا اینکه بابایی هم اومد تو تخت، یکم باهات حرف زد بعدشم دستش رو گذاشت رو شیکم من. منم ریلکیسشن بارداری رو گذاشتم تو گوشم. هر سه تایی خوابمون برد. حس میکنم تو هم مثل من بودن با بابایی آرومت میکنه. حسابی کارش درومده، شدیم دو تا!!!!

این هفته عکسای آتلیه رو هم گرفتیم. بالاخره ساک دختر قشنگم و ساک بیمارستان خودم رو بستم. ساک خودم یکم دیگه از وسایلش مونده که یکشنبه که میریم دکتر همونور خریداش رو میکنم. دیگه تقریباً همه چی واسه اومدنت آمادست. فقی بابایی 3 دی ارائه داره میره تهران. تنظیم کن مامان اون تاریخ نیای{#emotions_dlg.e29}!!!

دوست دارم آرامش من! مواظب خودت باش.

پسندها (1)

نظرات (8)

مامان
30 آذر 92 13:23
عزیزم یلداتون مبارک. عزیزم قدر این روزها و لحظه ها رو بدون که فقط خاطراتش برای خودت میمونه. عزیزم با یه پست رمز دار عکس ها رو بزار منم ببینم . دوست دارم خوب
رها
11 دی 92 14:56
سلام ماماني خوبي؟ ني ني گلمون خوبه؟ ماماني منم دارم مامان ميشم داريم سه نفره ميشيم،نميدوني چقدر ذوق و شوق دارم كه ايشالا كه ني ني ات صحيح و سالم بدنيا بياد،گلي جونم واسم دعا كنيا،واسه سلامتي ني ني ام
مامان آیهان
14 دی 92 13:36
عزیزم انشالله دختر قشنگت صحیح وسالم به دنیا بیاد. تولد گل دختر رو خبر بده گلم
هانی
18 دی 92 18:00
گلییییییییییییییییی نمیدونم الان کجایی حتما الان دخمرت امده تو رو خدا بیا از خودت خبر بده
سپید مامان علی و تبسم
23 دی 92 10:26
امیدوارم این روزها بهترین روزهای عمرت باشه.. حسابی با لگد زدناش کیف کن اما در اغوش کسیدن ثمره عشقت حال و هوایی دارد... امیدوارم النای نازت رو صحیح و سالم بغل بگیری
گلی
پاسخ
مرسی عزیزم.
فاطمه الساات
28 دی 92 10:50
خانومی دکترتون سیده سهیلا عارفیه؟ میشه یکم در موردش برام توضیح بدین؟ خوش اخلاقه؟ راستی عوارض داروهای ای وی اف چطور بود؟ برا تون آرزوی سلامتی دارم...
گلی
پاسخ
سلام. من طبیعی باردار شدم همون ماهی که پیش ایشون رفتم. خیلی خوش اخلاق هستن و وقت هم میزارن. تک به تک هم ویزیت میکنن ولی مشکلی که هست اینه که تو مطب وقتتون خیلی تل میشه. دیر به دیرم وقت میدن.
سارا مامان سپهر
12 بهمن 92 1:37
گلی عزیز کجایی ازت بیخبریم ؟ قدم نو رسیده مبارک. از خودت مارو خبر کن عزیزم.
گلی
پاسخ
سلام. دخمل ما موهامون رو سیخ کرده و اصلاً نمیزاره جم بخورم.خخخخخخخخخخ
سارا مامان سپهر
12 بهمن 92 1:40
امیدوارم خوب خوب باشید