عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

سونوی 26 هفته و 3 روزگی

1392/7/11 14:44
نویسنده : گلی
1,070 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم! این دفعه که رفتم سونو ندیدمت. حالا بزار بگم چی شد؟؟!!!

رفتیم سونوگرافی هم بابا جلسه داشت و هم مامان بزرگت و ما تنها بودیم. منتظر نوبتمون. یهو یه خانومی اومد سمت من اصلاً حواسم بهش نبود. مامان بزرگت بود! خیلی خوشحال شدم که تونسته خودش رو برسونه. بودنش برام قوت قلب بود. به بابایی خبر دادیم که دیگه نمی خواد جیم شی مامان جون اومده! منتظر نوبت بودیم هنوز که بابایی هم سر و کلش پیدا شد. بعدش که فهمید دکتر این دفعه آقایون رو راه نمیده کلی شاکی شد که منم میخوام دخترم رو ببینم. خلاصه نوبتمون شد. دکتر خیلی جدی و بداخلاق بود و اجازه داشتن همراه رو نمبداد ولی چون با مامان جون همکار بودن اجازه داد مامان جون بیاد تو. خلاصه مانیتور سونوگرافی همش سمت دکتر بود و هی شما رو زیر و رو میکرد. مامان بزرگت داشت نگاهت میکرد ولی من هیچی نمیدیدمناراحت. از بس خانوم دکتره بداخلاق بود جرات اعتراض هم نداشتم. فکر کنم آه بابایی!!!! من و گرفت. داستان این بود که من تورو ندیدم. خخخخخخخخخخخخخخخخخ

به هر حال مهم سلامت شما بود. شما تو 26 هفته و 3 روزگی رشد مناسبی داشتی. دکتر وزنت رو 899 گرم تخمین زد. سرت به سمت پایین اومده بود و سمت راست رحم من خودت رو جمع کرده بودی. ضربان قلبت از 174 دفعه قبل(18 هفتگی) به 155 این دفعه رسیده بود. جفت هم این دفعه گرید 1 شده بود که نشون دهنده ی بلوغشه! به خدا میسپارمت خوشگل من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هانی
11 مهر 92 20:08
گلی عیب نداره دنیا میاد میبینیش عزیزمممممم[نیشخند کم پیدایی؟؟


آره والا! سرم خیلی شلوغ بوده تو این هفته.
مامان
13 مهر 92 21:33
سلام مامان گلی خوبی خدا دخترتو برات نگه داره من خیلی دخمل دوست دارم علی کوچولوی منم سه هفته دیگه دنیا میاد


مرسی. انشاا... به سلامتی عزیزم.
saeedeh
15 مهر 92 14:42
وای چه خوب که دخترت نزدیک به یک کیلو شده. من هم باید برم سونو .
نگران نباش بعد که به دنیا اومد همش جلوی چشمته عزیزم


قربونت. انشاا... تو هم بری دخملی خوشگلت و زود ببینی
نازنين
20 مهر 92 15:43
خخخخخخ حال كردم نديديش عروس ما اول رو نما ميگيره منم كه ارادو واكسن زدم بچه ام درد داره