عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

25 هفته و 3 روزگی

1392/7/1 14:19
نویسنده : گلی
1,286 بازدید
اشتراک گذاری

ما امروز 25 هفته و 3 روزمونه! مامانمون یه بار تمام این مطلب رو نوشت نمیدونم چرا ثبت نشد!

و اما تغییرات این هفته من:

وزن: 65.200

تغییرات وزن: 5 کیلو و 200 نسبت به قبل بارداری و 900 گرم نسبت به سه هفته قبل. تقریباً میشه متوسط 300 گرم در هفته هفته که واسه الان خیلی خوبه.

دور شکم: 100 سانتیمتر. ماشاا...داری بزرگ میشی مامانی.الهی قربونت برم.

علائم و احساسات من: ترشحاتم زیاده و گاهی متمایل به آبکی میترسم از کیسه آب باشه. گاهی حالاتی مثل انقباض دارم که اصلاً نمیدونم اقباضه یا نه؟ دردناک نیست ولی رحمم یه جوری میشه. شایدم کار نینیه داره فشار میده. حدود 10 شبه موقع خواب سرفه میکنم. سرفه های شدید که با خارش ته گلو و ریه همراهه. مثل حساسیت میمونه. جایی خوندم میتونه مال برگشت اسید معده هم باشه ولی اگه قطع نشه میرم دکتر چون حس میکنم موقع سرفه ها بچه اذیت میشه. دخملی خیلی تکون میخوره و شوت و لگد میزنه. گاهی شبها هم نمیزاره بخوابم. الهی قربون اون لگدهای خوشگلت بشم. دخملم راحت باش مامان خودته!!! هر وقت زیادی دیگه میزنه و دعواش میکنمکه اینقدر لگد نزن دخمل گلی، باباش هم من رو دعوا میکنه! میگه چیکارش داری بزار بازیش رو بکنه. دخترم یادت نره اومدی بیرون با بابایی هم ازین بازیها بکنی. میتونی موهاش رو بکشی چون معمولاً قشنگ تو دست میاد یا گازش بگیری! حالا با هم کنار میایم دختر گلم...

باورم نمیشه داریم کم کم میریم تو ماه 7 و به اومدن تو نزدیک و نزدیکتر میشیم! میدونی دختر گلم هنوز خیلی از خریدات مونده که باید تمومش کنم. آخر این هفته انشاا... گهوارت رو میاریم و بعدش براش سرویس خواب خوشگل میگیریم. تا حداقل اون آماده باشه. تازه هنوز اسمتم فیکس نشده. دخترم عاشقتم. نفس مامانی. ولی مثل اینکه رقیب سرسخت مامان هم محصوب میشی. بابایی تهرانه به من اس ام اس داد از طرف من دخملی رو ببوس. گفتم پس من چی؟ میگه دخترم کوچولوئه دلش نازکه اول اون! عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! تا حالا رقیب به این سرسختی نداشتم که تازه خودمم دوستش داشته باشم. خدایا دخترم رو به تو سپردم. مواظبش باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)