عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

تولد مامانی!

1392/6/20 15:29
نویسنده : گلی
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

١٦ شهریور یعنی شنبه همین هفته تولد من بود!مامانی 27 ساله شد....

شوشو با خانوادم واسم سورپرایز پارتی گرفته بودن. کلی زحمت کشیده بودن. همه جا پر از بادکنک بود. خیلی خیلی خوش گذشت و کلی کادوهای رنگارنگ گرفتم!!!قلب وای که چقدر رقصیدم خیلی وقت بود از ترس اینکه شما اذیت شی بیشتر از 5 دقیقه نمیرقصیدم. دختر خوشگلم از بس خاله هات (دخترخاله های مامانی) جیغ جیغ کردن و شیطونی تو ساکت نشسته بودی. کلی تعجب کرده بودی. پسر خاله بزرگه ی مامان ادای رقص همه رو درآورد به جز من(حرمت شیکم گندم رو نگهداشت!!!!) کلی هم شاباش از بابابزرگت جمع کرد. بابابزگ منم بهش شاباش داد. میگفت حالا مجبورم برقصم این پولایی که درآوردم رو حلال کنم.

کیک اون شب رو زندایی زحمتش رو کشیده بود وای که چقدر خوشمزه بود. شکلاتی با روکش شکلات و اسمارتیز! اینم عکس کیکم:

اونشب موقع فوت کردن شمع ها از خدای بزرگ فقط یه چیز خواستم اونم سلامتیه توئه دخترم. تو هم مواظب خودت باش. انشاا... دی ماه واسه تولد تو عشقم یه جشن خوشگل میگیریم. دوست دارم عمرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

هانا
21 شهریور 92 0:34
تولدت مبارک گلی جونممممممممممممممم


مرسی عزیزم
الی
22 شهریور 92 23:57

سبد سبد گل تقدیم به گلی نازم
انشاالله 1000 ساله بشی عزیزم


اوف هزار سالللللللللللللللل. مرسی!!! حالا من به 900 سالم قانعم
سااراا
23 شهریور 92 0:24
گلی جان تولدت مبارککککک!


مرسی سارای خوشگلم
سمیرا
23 شهریور 92 15:01
گلی جونم تولدت مبارک خواهرررررررررررررر


مرسی عزیزم
کاکل زری یا ناز پریییی
26 شهریور 92 16:42
وای گلی جوننننننننننننن مبارکهههههههههههههههه عزیزممممممممم 100سال به این سال ها چه کیک قشنگی . انشاالله سال دیگه در کنار دختر گلت باشی


مرسی عزیزم
مامان نغمه
27 شهریور 92 9:32
تولدت خیلی مبارک عزیززززززززم
فریده
28 شهریور 92 23:58
گلی جون تولدت مبارک ایشالا تولد دختر گلت با اجازه من لینکت کردم
سپید مامان علی
30 شهریور 92 13:59
گلی جونم تفلدت مبارک.. ایشالا صد و بیست ساله بشی دوستم.. چه کیک خوشگلی.. حتما خوشمزه هم بوده.. منم میخواااااام
رها
30 شهریور 92 18:55
تولد گذشته ات مبارک گلی جونم
ایشالا دخمل نانازت هم صحیح و سالم بدنیا میاد
خوشحالم که بهت خیلی خیلی خوش گذشته


مرسی عزیزم. انشاا...
مهسا
6 مهر 92 18:41
سلام رویا جون
تولدت مبارک.
نمی دونم چرا خبری ازت نیست و حتی تو مسنجر هم پیامی نذاشتی و حالی نپرسیدی.حتی اس هم ندادی...خدارو شکر که خوبی و دخترت هم سالمه عزیزم.
خوش باشی. بای


سلام. من همین حس رو متقابل داشتم. واسه همین نمیدونستم بهت زنگ بزنم یا نه! عکس دخملیت رو تو وی چت دیدم. ماشاا... خیلی نازه.انشاا... خدا برای هم نگهتون داره.
nazanin
29 آبان 92 16:04
اااا مگه تولدت بود حساب يادم رفته بود شرمنده
گلی
پاسخ
نازی جونم یکم زود دیدییییییییییییییی