عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من امروز 20 هفته و 4 روزمه!

1392/5/30 22:48
نویسنده : گلی
1,340 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز 20 هفته و 5 روز مه!

و اما تغییرات این هفته من:

وزن: 62.400 کیلوگرم

میزان تغییرات وزن: 2 کیلو و 400 نسبت به قبل بارداری و 600 گرم نسبت به دو هفته پیش.

دور شکم: 96 سانتیمتر! داره کلی بزرگ میشه!!! داداشم کشته منو بس که بغلش میکنه و میبوستش. میگم نکن قلقلکم میاد میگه تو چیکار داری دارم با خواهرزاده ی خودم بازی میکنم. حرف حق میزنه شیکم من که نیستاوه!!!!!!

علائم من: ترشحات فوق العاده زیاد! گاهی لباس زیرم خیس میشه و شکم میبره نکنه کیسه آب باشه. ترشحات بی رنگ و بی بو هستند ولی یکم قوام دارند!(ببخشید دقیق مینویسم. میخوام بقیه هم استفاده کنن)، سینه هام واقعا! پر و سنگین شدن ولی سایزشون تغییری نکرده! تکونهای بچه نزدیک لگن احساس میشه به جز موقعی که از خواب پا میشم یکم بالاتره. 

احساسات من: بی صبرانه دلم میخواد دختر خوشگلم زودتر بیاد بغل مامانی. حس میکنم همسرم بهم وابسته تر شده و بیشتر از قبل مراقبم هست. وسایل نی نی رو که تا الان خریدیم لیست کردم و هر روز نگاهشون میکنم. خدای من چقدر اینا نازن!!!!! مادر و پدر همسری واسه نی نی کلی کادو خریدن شاید میخوان اینطوری از دلمون در بیارن، نمیدونم ولی بالاخره یه قدمه! شایدم میخوان از مامان و بابای من عقب نمونن، آخه ما رسم سیسمونی نداریم با این حال مامان من زحمت خیلی چیزا رو کشیدن. همسری یه آغوشی صورتی-طوسی خریده که خیلی خوشرنگه ولی من خیلی دوستش ندارم. حس میکنم خیلی جیغه، گیر دادم بره عوض کنه! مامانم دعوام میکنه و میگه باباش با کلی عشق رفته واسش خریده تو نباید اذیتش کنی (ولی من گیر دادم دیگهههههههههه!!!!). یادم رفت بگم کلی با نی نی حرف میزنم و براش شعر و قصه میخونم. به باباشم میگه هی باهاش حرف بزنه.فعلاً همین و بس!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان حنانه زهرا
30 مرداد 92 23:55
سارا
2 شهریور 92 16:31
خریدها مبارککک باشه گلی جان میدونم وقتی میشینی و خریدهاتو نگاه میکنی چه کیفیییی میده
مامان ریحانه
2 شهریور 92 23:25
سلام گلم یک سال زیاد نیست مگه بچه 9 ماهه بدنیا نمیاد
lili
3 شهریور 92 14:06
سلام خاله گلی جون...خوبی؟؟نی نی خوشمل ما خوبه؟
خیلی وقته بهمون سر نزدی بیا عکسای جدیدمو که مامانی گذاشته ببین...
دوستت دارم خاله با یه عالمه بوس


چشم عزیز دلم میایم
lili
3 شهریور 92 14:18
راستی ادرس وباگ رو عوض کردم به ایم عزیزم... http://mahann1392.blogfa.com
هانی
4 شهریور 92 16:31
گلی جون روز های خیلی خوب در راهن انشااللههههه لذتشو ببر


مرسیییییییییییییییییییییییی
مامان نغمه
7 شهریور 92 10:06
یه هفته ای حدودا شما از من جلوتری... خیلی خوبه که می نویسی این جزییاتو عزیزم... من الان دقیقا 20 هفته و 5 روز هستم و 2 کیلو نسبت به قبل اضافه کردم که دکتر شدیدا میگه کمه!
مامانت راست میگنا! بابایی گناه داره خب... مبارکش باشه همۀ خریدا عزیزم


مرسی عزیزم. آره کمه دیگه. باید بیشتر اضافه کنیم. چشم اذیتش نمیکنم
سپید مامان علی
9 شهریور 92 10:28
گلی جون نگران ترشحات نباش... منم ترشحاتم خیلی زیاده اینها همه طبیعی هست به خاطر تغییر هورمونی...
در ضمن خریدهای دخمل گلت مبارک باشه.. ایشالا به سلامتی ازشون استفاده کنه



مرسی عزیزم. از نگرانی درم آوردی.