عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

18 هفته و 5 روزگی!

1392/5/16 18:38
نویسنده : گلی
1,226 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز 18 هفته و 5 روزمه!

و اما تغییرات این هفته من:

وزن: 61.800

تغییرات وزن: 1 کیلو و 800 نسبت به قبل از بارداری

دور شکم: 94 سانتیمتر

علائم: ترشحات خیلی زیاد و گاهی درد در ناحیه شکم و لگن! شیکمم داره بالاتر میاد. معلومه قشنگ رحم داره میکشه بالا. نی نی هم که حسابی شوت و لگد میزنه. خواب شبم دوباره خوب شده، معلوم بود من خیلی سخت میگرفتم موقع خواب.

احساسات من: خرید رو شروع کردم نم نم. حالا که میدونم نینیم دختره راحت تر باهاش رابطه برقرار میکنم. خیلی به بچم وابسته شدم. تا لگد نزنه درست و حسابی خیالم راحت نمیشه که جاش خوبه. واسش شعر میخونم و قصه میگم براش. باهم آهنگ هم گوش می کنیم. رو بچم حساس شدم و اگه کسی چیزی بگه بهم بر میخوره!!!

توصیه های دکتر: دکتر علوی رو برای اولین بار هفته قبل دیدم. مهربون بود ولی عارفی رو بیشتر دوست دارم. تو مطب دکتر اضافه وزنم کمتر بود!!!! خخخخخخخخخخ.بهم گفت چقدر شیکمت کوچولوئه! منم حال کردم. بعدش ازم خواست قندم چک بشه و سونوی آنومالی داد. بعد سونوی آنومالی چون سونوگراف (که براردر دوقلوی دکتر علوی هست) توصیه کرد غربالگری دوم بهتره انجام بشه@ ازم خواست غربالگری دوم رو هم انجام بدم که خیالش راحت شه! حالا باید دوباره برم پیشش و جواب سونو و غربالگری و بقیه آزمایشها رو بهش بدم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)