عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من امروز 12 هفته و دو روزمه!

1392/4/10 10:35
نویسنده : گلی
973 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز 12 هفته و سه روزمه!

و اما تغییرات این هفته من:

دورشکم: 92 سانت

وزن: 59.2 کیلوگرم!

تغییرات وزن: باورتون میهش بالاخره وزن گرفتم اون یک کیلو و 200 گرم عرض یک هفته. فکر کنم رپیناتالهای هر روزه کار خودش رو کرده ولی هنوز به وزن اولم برنگشتم!

علائم: تهوع هنوز هست! ترشحاتم بیشتر شده. گاهی درد زیر شکم دارم و حس میکنم تمام عضلات شیکمم داره کش میاد! بی حالم.

احساسات من: خوشحالم چون دیروز نی نی رو تو سونوی ان تی دیدم و صدای قلبش رو شنیدم. حالا تو یه پست جدا توضیح میدمش. حس میکنم واقعاً دارم مادر میشم. طبق معمول نگرانم ولی میدونم:

گر نگهدار من آن است که من میدانم             شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد!

ملاقات با دکتر و توصیه ها: ان تی و غربالگری رو دیروز یک تیر رفتم. جوابش سه شنبه آماده میشه و میبرمش دکترم. توصیه هاش رو اینجا مینویسم! یکم باید بیشتر استراحت کنم ظاهراً. نی نی هم دیروز نزدیک 6 سانت بود. که عدد دقیقش رو سه شنبه مینویسم اگه بتونم فیلمشم براتون آپلود میکنم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رها
5 تیر 92 7:35
سلام
خدا رو شكر كه وزن اضاف كردي،خيالت راحت شد



دیروز دکی بودم بازم کم شده بود وزنم.خخخخخخخخخ
مامان
5 تیر 92 12:10
سلام گلی جونم خوبی نی نی خوبه


مرسی عزیزم. خوبه شکر خدا. تو چطوری عزیزم؟ همه چی روبه راهه؟
رها
6 تیر 92 23:48
نگفت بخاطر چی هستش؟
انشالا ماه دیگه اضافه میکنی


نه عزیزم. احتمالاً متابولیسم بدنم بالاتر رفته. سه ماهه اول بچه وزنی نداره اشکال نداره