عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

10 هفته و دو روزگی

1392/3/19 10:47
نویسنده : گلی
783 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 10 هفته و دو روزمه!

و اما تغییرات این هفته:

دور شکم: 90.5 سانت

وزن: 59 کیلوگرم 

تغییرات وزن: وزنم کم شده! خوب میخورم به جون خودم!

علائم: گاهی تهوع وحشتناک میشه و گاهی نیست. وقتی هست در تمام روز هست. اصلاً هم هیچ ربطی به صبح نداره. ترشحات همچنان ادامه دارن ولی کمتر شدن. درد سینه ها تقریباً از بین رفته ولی نوکشون حساس و بزرگ شده. و دیگر هیچچچچچچچچچچچ

احساسات من: خوب یکم نگران نی نی ام. خوشحالم تو این هفته به امید خدا می بینمش. خیلی حساس تر شدم و گاهی الکی دلم میگیره. با نی نی موزیکهای خوشگل و بچه گونه گوش میدیم (بعضیا میگن چون گوش داخلی نی نی تشکیل شده تو این هفته میتونه بشنوه ولی بعضیا میگن نمیشنوه هنوز). نسبت به نی نی حس عجیب و غریبی دارم چون تو این هفته میتونه جیش کنه و تازه مایع داخل کیسش رو هم ببلعه! کار خدا رو میبینی

موعد دکتر: فعلاً 4 شنبه 22 خرداد هستش ولی چون اون روز امتحان دارم میخوام جلو بندازمش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان
19 خرداد 92 11:42
سلام گلی نی نی خوبه من نرفته بودم سونوگرافی واسه تعیین جنسیت تازه دیروز رفتم ویه اقاپسردارم من


به به مبارکا باشه
مامان
19 خرداد 92 18:01
ممنون عزیزم
رها
21 خرداد 92 20:03
سلام مامان نی نی جونم
ماه های بعد وزن اضافه میکنی عزیزم
منم ماه های اول وزن کم میکردم,از ماه 4 وزنم بیشتر شد,ماه 7 که رسیدم 15 کیلو اضافه کرده بودم



اوه اوه 15 کیلو!!! نه همون کم کنم بهتره...خخخخ