عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

هشت هفته بارداری

1392/3/3 12:33
نویسنده : گلی
903 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 8 هفتمه!

و اما تغییرات این هفته:

دور شکم (متوجه شدم باید یکم پایین تر از نافم رو بگیرم چون اونجا داره زودتر میاد بالا واسه همین یه افزایش چشمگیر داره!! دور نافم الان 86 سانته): 89 سانت

وزن:59.7 کیلوگرم

افزایش وزن: کلاً وزنم از اول کمتر شده ولی نسبت به هفته قبل وزن گرفتم

علائم: سینه های دردناک (سمت چپی بیشتر)، تهوع خیلی بیشتر از قبل، ترشحات زیاد و گاهی عجیب و غریب. تکرر ادرار به اندازه کافی! سردرد (بیشتر سرم سنگینه تا درد بکنه) و خستگی مفرط.

احساسات من: خوردن سیب تهوعم رو بهتر میکنه. خیلی دوغ دوست دارم مخصوصاً کفیر که یکم ترش مزه هستش. اصلاً به شیر نمیتونم لب بزنم. چیزای شیرین خیلی شیرین به نظر میرسن. میل به غذام فوق العاده کم شده. هرچی تهوعم بیشتره حس می کنم نی نی بهتره. به فعالیتهای عادیم برگشتم و ورزشهامو بازم دارم ادامه میدم. خدایا با تام وجود بچم رو به تو سپردم که جز تو هیچ پناهی نیست.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الی
3 خرداد 92 23:18

خدا رو شکر گلی جون که بهتری عزیزمممم

انشاالله از این به بعد تا آخر بارداری رو به خوبی و خوشی با نی نی پشت سر بذاری

بوسسسسس


ای جون خاله الیی.... بجنب همبازی من و بیار می خوام گازش بگیرم
رها
3 خرداد 92 23:33
سلام
وایییییییییی نی نی تغییر کرده
یعنی من عشق میکنم وقتی نوشته هات رو با عکس میذاری,عکس ها رو به همسری هم نشون دادم
امیدوارم زود زود تهوع ات تموم شه,اگه دوست داشتی سوره یوسف بخون تا نی نی خوشگل ات خوشگل تر شه
ماه هفتم که هفت تا سیب که روش سوره یوسف خوندی بخور,میگن خوبه
واسه تهوع هم من گندم شاهدون نمکی میخوردم خیلی خوب بود
اگه میتونی تخم مرغ اب پز با فلفل بخور
نخود یه مقدار شور هم واسه تهوغ خوبه
اگه حوصله داشتی واسه خودت عرق گوشت بخر و بخور
دیگه همین ها
چقدر حرف زدم,ببخشید



مرسی عزیزم واسه راهنماییات. حتماً ازش استفاده می کنم. بازم چیزی به ذهنت رسید برام بنویس
کاکل زری یا ناز پری
4 خرداد 92 13:32
انشاالله این روز های خوب رو هر چی سریعتر پشت سر بزاری عسیسممممممم بووووووووووووس


مرسی گلم. انشاا... برای خودت
مامان آیسان
4 خرداد 92 17:12
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه
چه خوبه که تغییرات وزنتم مینویسی
انشالله که یه روزی با نی نیت اینجارو آپ میکنی


مرسی عزیزم. انشاا.. به زودی نی نی تو.
مامانِ ی نی نی
5 خرداد 92 22:47
khoda ninito vasat nigah dare vase manam hamintor
مرجان.ص
6 خرداد 92 18:38
سلام گلی عزیز من از دوستهای نی ین سایتم.مطالبت عالی بود.ممنون

راستی عکس 8 هفتگی نینی رو خیلی خوشم اومد
منم تهوع خیلی میگیرم ولی وقتی تهوعم بهتر میشه میل به غذا دارم من 7هفته و 4 روزم


از آیدیت شناختمت عزیزم. انشاا... کنار هم برادریا راحتی داشته باشیم.
saeedeh
7 خرداد 92 22:09
salaaam . vayy che jaleb ke shekamet tu in hafte 4 sant bozorg shode !fekr nemikardam be in zooodi.alagham ham be dogh kheiliiiii ziad shode va ghaza ham kheili kam mitunam bokhram!


در واقع 4 سانت بزرگ نشده. تا حالا رو نافم رو میگرفتم. متوجه شدم یکم پایینترش داره میاد زودتر بیرون!!!!! خود به خود مجبور شدم پیین تر رو بگیرم. خودمم فکر نمیکردم اینقدر زود شیکمم تابلو شه. جالبه که دارم وزن کم می کنم!
مامان
9 خرداد 92 14:05
سلام مبارکه عزیزم به ماهمسربزنین
درنا
9 خرداد 92 17:41
سلام عزیزم خدا را شکر که بهتری امیدوارم این روزها را هم به خوبی وسلامتی بگذرونی و نینیتا زود بغل کنی


مرسی گلم