عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

7 هفته و دو روز بارداری

1392/2/29 12:24
نویسنده : گلی
844 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من 7 هفته و 2 روزمه!

و اما تغییرات این هفته:

دورشکم: 85 سانت

وزن: 59 کیلوگرم

دور شکم: 85 سانت

تغییرات وزن: وزنم کم شده و فکر کنم واسه حرص خوردن این چند روزه

علائم: درد سینه ها(کماکان) دیگه پوشیدن سوتین های فنردار کار آسونی نیست باید برم و چند تا ساده بگیرم(فکر می کنم پروزسترونهایی که مصرف میکنم هم تو تورم سینه ها تاثیر داره)، ترشحام کمتر شده ولی هنوز زیاده، تهوع ، تکرر ادرار، گاهی درد زیر شکم. تهوعم صبحها نیست و بعد از خوردن غذا یا استشمام بوی غذا بیشتر میشه.

موعد دکتر: بعدیش 22 خرداده! دعا کنین همه چی خوب پیش بره. راستی دکی تو موعد قبلی گفت ویتامینهای بارداری رو یه روز در میون بخور چون ویتامین آ بالایی داره! یعنی همون کاری که داشتم میکردم.

احساسات من: نمیدونم چی بگم این هفته عادی نبوده اولش شنیدن صدای قلبت و بعدش اون لکه بینی بعد فعالیت زیاد و ترس از دست دادن تو!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ی آریسا
29 اردیبهشت 92 12:49
سلام من اتفاقی وب شما رو دیدم ایشالله نی نی ناز شما سالم به دنیا میاد و به زندگیتون رنگ و بوی تازه میبخشه خوشحال میشم از و ب آریسای ما هم دیدن کنید
saeedeh
29 اردیبهشت 92 12:56
سلام گلی جون . خوشحالم که پیدات کردم. ما تقریبا همزمان بارداریم البته شما 10 روز جلوتر. چه قدر وزن ، حالاتتو علایمت و موعد دکترت مثه منه. گلم سعی کن کمتر فعالیت داشته باشی مخصوصا حواست به پله ها باشه. من لکه بینی نداشتم خداروشکر ولی خیلی مثل تو می ترسم. اصلا سعی می کنم از خونه بیرون نرم! گاهی اوقات زیر دلم درد می گیره. همینه که می ترسونم. من لینکت می کنم تا با هم توی این 8 ماه در ارتباط باشیم.
کاکل زری یا ناز پری
30 اردیبهشت 92 23:11
گلی جونمممممممم هیییییییچ نگران نباش خدا محافظ فرشته کوچولوت هست من مطمئنم . برام دعا کن عزیزم


مرسی گلم. حتماً دعات میکنم