عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

سونی اول ما

1392/2/24 17:23
نویسنده : گلی
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جونم صدها هزار بار شکرت. نمیدونم این لطفت رو چطوری جبران کنم و با چه زبونی ازت تشکر کنم. 

من و نی نی رفتیم دکتر! خیلی زود نوبتمون شد. یه خانوم مهربون فشار و وزن من رو یادداشت کرد . بعدش سونوی اول رو رفتیم (سونوی واژینال). دکتر خیلی متین، با وقار و آروم برام سونو انجام داد. چشام و بستم و خدا خدا می کردم. گفت بلللهههه! یه جنین خوشگل تو شیکم شماست که دقیقاً 6 هفته و 4 روزشه و قلب کوچولوش میزنه!! ای خدا دنیا رو بهم دادن. خدایا هر چی شکرت رو بگم کم گفتم.

دکتر گفت اگه می خوای پریناتال بخوری یه روز در میون بخور چون ویتامین آ زیادی داره! و گفت اسید فولیک و امگا 3 رو بخور و سه هفته دیگه بیا تا ببینم چه خبره. بقیه سوالامم یادم رفت اصلاً ازش بپرسم!

به یاد تک تکتون بودم! خداجونم دل همه ی دوستای من رو شاد کن. عکس سونو رو تا شب میزارم انشاا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

غزاله
24 اردیبهشت 92 17:27
خوب خدارو شکر.مواظب خودت و نی نی کوچولو هم باش.
nasrin
24 اردیبهشت 92 20:00
خداروشکککککککککککر عزیزم مبارکعهههههههههههههههههههههههه
تهمینه
25 اردیبهشت 92 12:50
به به به سلامتی گلی جونم خیلی خوشحال شدم. الهی همیشخ دلت شاد بشه و یه نی نی سالم و خوشگل به زودی بیاد بغلت خانومی
سیب سرخ کوچولو
27 اردیبهشت 92 18:10
سلام گلی جان.نی نی دار شدنت مبارک.الهی صحیح و سالم بپره بغلت خانمی.