عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

6 هفته و 1 روز بارداری

1392/2/21 8:20
نویسنده : گلی
827 بازدید
اشتراک گذاری

امروز از روی تقویم من 6 هفته و یک روزمه!

و اما تغییرات این هفته:

قد: 173 سانت

وزن: هنوز 60 کیلوگرم

دور شکم: 85 سانت

تغییرات وزن: باز هم دور شیکمم بزرگتر شده ولی وزنم تغییری نکرده!! نی نی داره روز به روز رحم من رو برجسته تر می کنه. با اینکه هنوز خیلی خیلی کوچولوئه!

علائم: سینه هام هنوز درد داره ولی از قبل کمتر شده. اینگار بدنم بهشون عادت کرده. هنوز موقعی که از خواب بیدار میشم تهوع ندارم ولی وقتی غذا می خورم یا در طول روز مخصوصاً وقتی از جلوب مغازه میوه فروشی رد میشم حالم دگرگون!! میشه. نگرانم چرا صبح ها حالت تهوع ندارم ولی مثل اینکه باید خوشحال باشم. ورم معده شدید پیدا کردم هیچ بعید نیست افزایش دور کمرم به ورم معده و روده هم ربط داشته باشه. دمای بدنم همچنان بالاست ولی ممکنه چند ساعتی در روز رو پایین بیفته. خیلی هم خواب آلود هستم

موعد دکتر: طاقت نیاوردم و انداختمش سه شنبه 24 ام!!

احساسات من: روی هم رفته خوبم ولی گاهی بد عنق میشم. پدر شوشوی بیچاره رو درآوردم.  فکر کردن به غذاها از اشتها میندازتم! دلم می خواد زودتر جنینم رو ببینم و از سلامتش مطمئن بشم. از دکترم هم اجازه بگیرم که زودتر برم پیش پدر و مادرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رها
21 اردیبهشت 92 11:44
سلام
خيلي كار قشنگي ميكنيد كه با عكس ميذاريد
اميدوارم ني ني اتون صحيح و سالم بدنيا بياد و شما هم تو دوران بارداري سختي و مشكلي نداشته باشيد
ايشالله خدا به ماهم ني ني بده
خوشحال ميشم بهم سر بزني و باهم تبادل لينك داشته باشيم


مرسی عزیزم. من شما رو لینک می کنم
lili
21 اردیبهشت 92 13:33
سلام گلی جان...عزیزم چند بار اومدم برات نظر بذارم ولی کد امنیتی نداشت نمیشد....خیلی برات خوشحال شدم که نی نی اومده تو دلت و امیدوارم بارداری راحت و سلامتی داشته باشی و به سلامتی بیاد بغلت...خیلی مراقب خودت باش گلم....برا منم دعا کن..مممنوننننننننننن
بوس بوس


مرسی عزیز دلم. انشاا... ماهانت سلامت میاد بغلت عشقم
کیمیا
22 اردیبهشت 92 10:16
آخه نازی!

لی جان انشاا...بارداری خوبی داشته باشی عزیزم


مرسی گلم