عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

بدون عنوان

1391/8/15 7:34
نویسنده : گلی
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلمقلب

از بس خاله الی اصرار کرد واست یه وبلاگ درست کردم، تصمیم گرفتم مطالب وبلاگ قبلی رو هم بزارم اینجا. از تو و احساساتم تو بخش مادرانه های من حرف می زنم و بقیش میشه چیزای مفیدی که به درد بقیه خاله ها هم بخوره! مامان یه دفتر زرد-نارنجی کوچیک خوشگل داره که توش واست یه عالمه چیز نوشته. اونا فقط بین من و تو می مونهچشمک! بزرگ شدی میشه مال خود خودت!!!!!!! فقط یادم بنداز که بهت بدمش. این ماه (آبان ماه 1391) من و بابایی دومین ماهه تورو از خدا می خواهیم. من وسط درسامم، بابایی هم از این ترم دانشجو شده ولی چشامون جز تو هیچ چیز رو نمی بینه! تو بیا با هم درسامو می خونیم! اونوقت من و تو وبابایی با هم میشیم دکتر! دیگه کم کم می فهمم این ماه اومدی تو دلم یا نه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
16 آبان 91 23:00
قربونت برممممممممممممممممممم که به حرفم گوش دادی
بوسسسسسسسسسسسس
زود بیا تو دل مامی جونت که همه خوشحال شیم عسلمممممم


الهی فدات بشم. انشاا... نی نی توهم زود بیاد تو بغلت.