عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

اولین تکون پرقدرت!

1392/5/12 9:15
نویسنده : گلی
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موشموشک مامان!!!

دارم از ذوق میمیرم! امروز که از خواب بیدار شدم حس کردم از صبح وول وول میخوری ولی خیلی قوی تر از قبل. پاشدم تا صبحانه رو بزارم دیدم نه تکونات تمومی نداره و محکمه! بهت مشکوک شدم بلوزم رو زدم بالا و نگاه کردم ای خدا شیکمم هم با شوت و لگدهای تو بالا و پایین میشد! ای خدا یعنی بچم الان زورش اینقدر زیاد شده که شیکم مامانش رو تکون تکون بده؟؟!!! 

به باباییت اول زنگ زدم طبق معمول تو جلسه بود و قراره بهمون زنگ بزنه! خدا رو شکر که مامان بزرگت گوشس رو برداشت من ذوقم رو با یکی تقسیم کنم. عاشقتم کوچولوی مامان. به مامانم میگم بچم شیطون بلاست! میگه جملات منفی براش به کار نبر بگو بچم پر انرژیه.....

می بوسمت. به کارات ادامه بده عزیزم. 

خدا جونم مرسی که این لحظه قشنگ رو به من هدیه دادی. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یکتا
12 مرداد 92 11:13
ُسلام گلی جان واقعا حس زیبایی هست من هم مادر دوتا دختر شیطون هستم چه قدر این حس را دوست دارم خدا هیچ کس را ناامید نکنه


انشاا... عشقم. واقعا! مادر شدن زیباست!
nazi
13 مرداد 92 13:45
گلی‌ عزیزم وبلاگت خیلی‌ شیرین و خواندنی شده

بهت تبریک میگم

دخملی شد...به‌‌‌ به‌‌‌...مبارکه

قدمش خیر و شادی انشاالله


مرسی عزیزم. آره پستش رو یمزارم انشاا...
lili
14 مرداد 92 10:18
عزیزدلم انشالله همیشه پر انژی و مقاوم و سلامت باشه...وای گلی خیلی برات ذوق دارم....از دور میبوسمت دوست گلم....


مرسی عزیزم. بوووسسسس گنده واسه تو و ماهان خوشگلم
سپید مامان علی
1 شهریور 92 17:42
وای تکونهاشون قشنگیرین و زیباترین حس دنیاست بهت تبریک میگم که این حس زیبا رو تجربه کردی