عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

سونوی ان تی و نتایج آن!

1392/4/17 19:26
نویسنده : گلی
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی از دوستان راجع به سونوی ان تی و نتایج اون سوال دارن! خوب من تصمیم گرفتم از تجربه خودم بنویسم!

من توی 12 هفته و یک روزگی سونوی ان تیم رو انجام دادن! اول به من یه مشاوره دادن که شوشو هم باید بود و بعدش ازم خون گرفتن و قد و وزنم رو فقط ازم پرسیدن! بعد یکم معطلی رفتم برای سونو که قبلش به توصیه دوستان حسابی میوه های شیرین خورده بودم. جنین من 12 هفته و 2 روزه تشخیص داده شد و حسابی وول میخورد! شکر خدا دکتر ازش راضی بود.  CRL جنین یعنی طول پشتش از سر تا باسنش 5.8 سانتیمتر بود. استخون تیغه بینی یا همون NB مشاهده شد و  NT اون هم 1.8 میلیمتر بود. طول سرویکسم 39.95 میلیمتر بود و برای سن بارداریم مناسب به نظر میومد. جفت جنین قسمت پایینی و پشتی رحم بود که دکتر گفت موردی نداره و بالا میره. ضربان قلب جنین هم 162 تا در دقیقه بود. دکتر طهماسب پور جنسیت جوجوی ما رو تو این سن یه دختر خوشگل و ناز تخمین زد ولی خودش تاکید کرد که احتماله! واسه همینم ما هنوز به خانواده هامون نگفتیم و خرید دخملونه هم نکردیم. مامانش قوربونش بره، فعلاً دخمل قرتیه خودمه! البته بگم مامانی پسر بودی هم پسر نازه خودم بودی! یعنی جنسیتت واقعاً واسه مامان و بابات فرقی نداره فقط سالم باش.

کلی از ان تی فیلم گرفتیم چون نسل امید سی دی نمیده! واقعاً سونوی ان تی اولین باره که آدم به تمام وجود حس میکنه مادر داره میشه. شوشو هم واسه اوین بار نی نی رو می دید. حرکاتش، دست و پای کوچولوش، صدای ضربان قلبش همش شیرینه. امیدوارم واسه همه کسانی که دوست دارن اتفاق بیفته و لذتش رو با هم قسمت کنیم.

خدایا بچه قشنگم رو به تو سپردم و ازت می خوام محافظش باشی. خدایا به قول مامان آریسا شادی من رو تو دل همه دوستام بزار.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

saeedeh
18 تیر 92 1:06
Azizam merc ke inghdr kamel neveshty vaghean vasam mofid bood chon farda ya pasfarda miram vase nt. Che bahal ke jensiate ninito gofte. Movzebesh bash. Boos booos 


عزیزم به سلامتی انشاا...! البته گفت احتماله! نری و جنسیت ان تی خرید کنی....
لیلا
20 تیر 92 19:47
سلام خوش بحالت انشا... هر دوتون سالم باشین
توروخدا برا منم دعا کن 3 ساله منتظرم ولی خدا هنوز لایق ندونسته خیلی حالم خرابه


عزیزم انشاا... خدا به حق همین ماه مبارک زودتر دامنت رو سبز کنه.
رها
25 تیر 92 10:55
اي جانم دخملهههههههههههههه
البته فرقي نميكنه چي باشه ها ايشالا سالم باشه
اما دختر باشه من بيشتر دوسش دارم


مرسی خاله رها! انشاا... دخملیه خودت