عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

من امروز 13 هفته و سه روزمه!

1392/4/13 13:14
نویسنده : گلی
822 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز 13 هفته و سه روزمه!

و اما تغییرات این هفته من:

دور شکم: ٩٢.٥ سانت! مامان ما شیمکش هی میزنه بیرون ولی هیچکی نمیبینه! خوب ببینین دیگه!

وزن: دقیق نمیدونم ترازوی دیجیتالم در دسترسم نیست ولی با ترازوی مامان اینا ٥٩.٨ به نظر می آید.

تغییرات وزن: یا ما خیلی چاق شدیم یا ترازوی مامان بزرگ زیاد نشون میده چون به نسبت قبل ٦٠٠ گرم اضافه شدیم!!!!

علائم: غیر از درد سینه و ترشح بیشتر از قبل هیچی! سینه هام داره بزرگتر میشه. تهوع رفته... اشتهام مثل خرس شده. موقع خوابیدن به سمت چپ و  شیکم، یه احساساتی تو شیکمم دارم که فکر میکنم به خاطر تکونهای نی نی باشه.

 احساسات من: به خاطر نی نی خوشحالم. خیلی حساسم! از دست مامان شوشو کلافم. شوشو خیلی بهم توجه میکنه. هرجا میرم مرکز توجهم واسه همین دوست دارم بازم باردار باشم!!!!

ملاقات با دکتر و توصیه ها: قرص آهنم روزی دو تا شده چون کم خون شدم. یه روز درمیون کلسیم باید بخورم. امگا ٣ هم هفته ای دو-سه تا! دکتر از جواب ان تی نی نی راضی بود و گفت ٥ هفته دیگه یعنی تو ١٧ هفتگی برم دکی جدید. راجع به جواب ان تی نی نی کامل مینویسم که بقیه بتونن استفاده کنن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی
16 تیر 92 18:22

اول این گلا تقدیم به گلی جونم و نی نی نازیش و به دوتاشون
دوم ....گلی اون کلی ااتفاق چیه تو پست بعدی نوشتی نمیگی من از فوضولی میمیرم؟؟؟


سلام الی! رمزش رو بعدا! ازم بپرش بهت میگم. بوووس
رها
18 تیر 92 9:28
سلاااااااااااااااااااام
خوبيييييييييييييييييييييييييييييييي؟
من تو شوك هستم
واقعا بندر هستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا كي بندر هستي؟



آره بابا! فعلاً که تا شهریور افتادم اینجا. بعدشم میرم تهران مرخصی زایمان مییرم میان تو بغل مامانم!! تا بچه از آب و گل در بیاد