عزیز مامانعزیز مامان، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

لذت مادر شدن

منم بالاخره مادر شدم!!!!

1392/2/7 19:43
نویسنده : گلی
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی 

دیروز مطمئن بودم پری میاد ولی ته دلم امید داشتم. علائم خاصی نداشتم یا حداقل ماههای قبل بیشتر داشتمنیشخند. یکم دلدرد، یکم خارش و سوزش داخل سینه، تهوع خیلی کم و یه حالت کشش تو رحمم و به شدت تکرر ادرار! فکر می کردم مال پریه شایدم سردیم شده! تا عصر که پری نشدم رفتم یه بی بی چک خریدم. بعد از اینکه یکی دو ساعتی به زور خودمو نگه کردم رفتم دستشویی! بی بی چکه بالافاصله دو خط شد!!!!! ای خداااااا چی میبینم؟؟ تعجبیعنی منم مامان شدم؟؟؟ دویدم بیرون به شوشو گفتم بیا این و ببین بیا ببین چی میبینی!! پررنگ پررنگ بود!!! باورمم نمی شد . شبش خوابم نبرد. از شور و اشتیاق اینکه برم آزمایش خون. صبح 200 جا زنگ زدم، نور، پارس، آریا و ... هیچ جا یه ساعته جواب رو تحویل نمی دادن. دل و به دریا زدم و خلاصه صبح رفتم بیمارستان آریا آز دادم. گفتن تا 2 آماده نمیشه. من که دل تو دلم نبود تا آز آماده بشه یه بی بی چک با یه مارک دیگه خریدم و یه ساعتی خودم نگه کردم!!! خدا جونم اگه خط نیفته چی؟؟؟ خط افتاد، پررنگ پررنگ. تقریباً خیالم راحت شد! بتام و ساعت 2 گرفتم بالای 200 بود! خدایا شکرت شکرت شکرت شکرت.......... هزار بار شکرت! خدا جونم خودت بهم دادیش خودتم سالم و سلامت نگهش دار.  

خیلی لحظه قشنگیه. امیدوارم نصیب همه ی اونایی که دلشون نی نی می خواد بشه! 

عکس بی بی چکهام و آزمایش رو هم تو پست بعدی میزارم!!!!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
7 اردیبهشت 92 20:54
سلام خانمي تبرررررررررررريك ..
خيلي خوشحال شدم انشالله خدا خودش برات حفظ كنه عزيزم


مرسی عزیزم.
غزاله
7 اردیبهشت 92 22:59
عزیزم مبارکه ی عالمه.ایشالا قدمای کوچولوش براتون پر از برکت و شادی باشه. شما با افتخار دوستم شدین. خیال تو http://khiyale_to.niniweblog.com
کاکل زری یا نازپری
7 اردیبهشت 92 22:59
ای جونم گلییییییییییییی جونننننننننننن خدایا شکرتتتتتتتتتتتت چه قدر خبر خوب میشنوم من این ماه خدا حفظش کنهههههههههه وای خیلی خوشحال شدمممممممممممم
کاکل زری یا نازپری
7 اردیبهشت 92 22:59
اون دفعه بهت چی گفتم گلی جون؟ دیدی؟
الی
8 اردیبهشت 92 18:21
ای جونمممممممممممم مامان گلییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسسسسس

انشاالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی دوست خوبم


مرسی عشقم. انشاا.. به همین زودی قسمت خودت